luni, 16 mai 2016

Tutorial Video: Conturarea sprancenelor

Mi s-a sugerat de mai multe ori sa realizez un tutorial despre conturarea sprancenelor, am fost intrebata ce produse imi place sa folosesc (desi eu am mentionat de multe ori ce prefer), asa ca m-am gandit sa dedic un video acestui subiect. 
Sprancenele pot schimba foarte mult fizionomia si conturarea lor este un pas esential in machiaj, eu imi aranjez sprancenele zilnic, nu as putea iesi in lume fara ele. Daca ar fi sa iau doar 3 produse cu mine pe o insula pustie, acestea ar fi: fondul de ten, mascara si gelul pentru sprancene (plus pensula cu doua capete Ardell, desigur).
Daca abia ce vreti sa incepeti sa va conturati sprancenele, eu zic sa achizitionati un produs pudra, mie mi-a placut kitul pentru sprancene Oriflame multi ani de zile datorita nuantei de pudra, care nu avea niciun fel de subton rosiatic. O alternativa poate fi si kitul de la NYX care merge pe acelasi principiu, doua nuante de pudra si o ceara pentru fixarea firelor de par, insa in cazul acestuia trebuie sa fiti atente pentru ca exista in mai multe variante de culori. Eu intotdeauna aleg subton rece, arata mult mai natural, insa depinde mult si de nuanta podoabei voastre capilare, poate aveti parul roscat-aramiu si doriti o nuanta calda si pentru sprancene. Acest kit, cat si Nyx Eyebrow Gel pe care il vedeti in tutorialul meu il gasiti pe MakeupShop.ro.

Va invit sa urmariti tutorialul: