luni, 11 aprilie 2016

Despre Lentiamo.ro si parerea mea despre lentilele de contact

Daca ma urmariti pe Facebook si pe Instagram, ati vazut, probabil, ca am inceput sa port din nou lentile colorate. Eu eram pasionata inainte si imi placea tare mult sa jonglez cu nuanta ochilor mei, asta pentru ca am fost inzestrata cu ochi caprui la fel ca peste 70% din populatie. Stiati ca doar 1% din populatie are ochii negri si doar 2% ochii verzi?  Iar Elizabeth Taylor a fost singura persoana cunoscuta, posesoare a unor ochi absolut superbi, in nuante de violet?
Din pacate, ochii caprui sunt atat de comuni si plictisitori, in opinia posesorilor, incat apare tot mai des dorinta schimbarii, macar provizoriu. Ma incadrez si eu printre persoanele nemultumite de ochii mei caprui si neinteresanti asa ca nu de putine ori am apelat la lentilele de contact atunci cand am vrut sa ma simt ...altfel. Am avut in trecut lentile albastre, gri, verzi si unele maro cu irizatii negre care mie mi s-au parut tare deosebite.
In urmatorul articol o sa va povestesc mai multe despre experienta mea cu lentilele de contact de-a lungul timpului si o sa va dau si cateva ponturi pentru aplicare, pentru ca va spun sincer ca mie initial mi se parea imposibil sa mi le aplic singura.

Dar astazi vreau sa va prezint siteul lentiamo.ro, unde puteti gasi lentile de contact in functie de orice nevoi aveti, solutii pentru curatare, dar si accesorii. Asta pentru ca mi se par foarte seriosi si am comunicat foarte bine cu ei, m-au ajutat sa fac alegerea potrivita in functie de culoarea ochilor.
Ei mi-au recomandat varianta Gemstone Green si acum ma bucur tare mult ca le am pentru ca mi se potrivesc foarte bine, mai bine decat alte nuante pe care le-m incercat. Este bine ca diferentele intre culoarea irisului si cea a lentilelor sa nu fie foarte contrastanta, probabil de aceea imi place atat de mult cum arata si nu ma sfiesc sa ies cu ele pe strada.


 



Deci imi plac tare mult, sunt mandra de ele. Eu mai am si varianta Sterling Gray, dar pe acestea nu le-am desigilat inca, sper sa fiu la fel de incantata si sa fie o alegere la fel de buna ca Gemstone Green (stati pe aproape pentru ca le veti vedea in articolul ce urmeaza in cateva zile).




In caz ca vreti la un moment dat sa incercati si voi lentile de contact, cosmetice sau de orice fel, nu uitati ca aveti nevoie si de solutie de curatare in care sa le pastrati si cu care le veti curata dupa fiecare folosire. Spun asta pentru ca eu la prima comanda nu am stiut si am cumparat solutia separat dintr-un magazin de specialitate. Impreuna cu solutia pentru dezinfectare primiti si recipient adecvat pentru pastrarea lentilelor de contact.

 Pana maine, 12 aprilie, primiti gratuit solutia pentru ingrijirea lentilelor de contact impreuna cu recipientul pentru pastrare; aveti posibilitatea sa alegeti dintre cele trei cadouri pe cel care va convine mai mult, detalii aici (insa eu v-am sfatuit deja sa alegeti ceea ce aveti nevoie mai urgent).
De asemenea, stati pe aproape si abonati-va la newsletter pentru ca am vazut ca au mereu surprize.

Gasiti pe lentiamo.ro mai multe tipuri de lentile de contact, in functie de preferinte si/sau afectiuni.
Au si lentile cosmetice cu dioptrii in  cazul in care doriti sa imbinati utilul cu placutul, va fi usor sa alegeti ceea ce va trebuie pentru ca produsele sunt sortate pe mai multe categorii astfel incat utilizatorul sa gaseasca usor produsul. Puteti da sortare dupa tip, dupa marca, sau dupa perioada de purtare.

Lentilele de contact sunt o alegere buna si cand aveti evenimente deosebite in viata  voastra si din pacate sunteti purtatoare de ochelari. Pentru ca de multe ori mi-a fost dat sa intalnesc pesoane stanjenite pentru ca au defect de vedere si nu se pot evidentia asa cum doresc la evenimente, am recomandat intotdeauna lentilele zilnice, de unica folosinta. Eu cred ca pentru miresele purtatoare de ochelari sunt mana cereasca si m-am bucurat atunci cand am vazut ca multe dintre ele mi-au urmat sfatul. Sunt multe persoane care prefera lentilele de contact in schimbul ochelarilor de vedere, pentru ca sunt destule avantaje, trebuie sa recunoastem, imi primul rand au un camp vizual mult mai larg, nu mai simt greutatea ochelarilor pe nas si nici nu mai vorbim de simtul estetic. In plus, primiti intr-o cutie 30 de perechi, sufieciente pentru a le purta in zilele importante din viata voastra, dar si la un pret foarte bun dupa parerea mea. Am vazut ca au si lentile de contact cu care se poate dormi, ceea ce mi se pare super!

Voi ce parere aveti despre lentilele de contact?
Purtati lentile cosmetice sau de vedere?